Yay, Yay, its Saturday…

I love them both!

 

14141680_1057760204259699_3504186496251316522_n

 

13612116_1213185575390801_6526215428544831794_n

Advertisements

35 responses

  1. … and they sit so quietly

    Liked by 1 person

  2. Hey, we got the same friends! 🙂 Have a great Saturday!

    Liked by 1 person

  3. I am laughing out Loud!! My neighbors will wonder what I am up to! 😉

    Liked by 1 person

  4. Absolutely. Can’t have any “accidents”. 🙂

    Liked by 1 person

  5. Ha,ha! They are well behaved. Have a great weekend Diane 🙂

    Liked by 1 person

    1. Better than my kids were, lol!

      Like

  6. BRAVO. I LOVE THEM. Happy Saturday my dear. Hugs

    Like

  7. So well behaved! Do you need a bottle sitter? lol 🍷

    Liked by 1 person

      1. Have a wonderful weekend, D!! ❤

        Like

  8. Laughing my $&@ off!

    Liked by 1 person

      1. We always have stuffed animals seatbelted in ours!

        Liked by 1 person

  9. The second one? Perfect! 😃

    Like

    1. Yep, I’m going with the cocktail party vote!

      Liked by 1 person

      1. I was gonna write in “None of the Above”, but I’ll vote Cocktail Party! 😃

        Liked by 1 person

  10. Even funny to Ms. Non-Drinker over here… 😃

    Liked by 1 person

    1. Well, you could imagine it was a big thermos of coffee 🙂

      Liked by 1 person

      1. Oh yes, that’s true. 😀

        Liked by 1 person

  11. Haha…they are obedient and well-mannered… 😀

    Liked by 1 person

    1. Better than my children were! 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: